The short URL of the present article is: https://www.dirtrider.org.il/NY8El

היום החמישי תוכנן להיות יום המרתון השני במירוץ.
יום ארוך, קשה ומורכב.
מילאטיס המארגן החביב הבין ברוב נסיונו ששלושת הסטיג'ים שתוכננו ליום הזה מסכנים את המשתתפים וביטל את השלישי.
גם בלעדיו זה לא היה פיקניק, היו שני סטייג'ים תחרותיים של מאה וקצת ועוד כמאתיים קישור אם אני זוכר נכון.
אני מוזנק לסטייג' הראשון וכהרגלי מתחיל לאט ונכנס למירוץ בהדרגה.
די מהר ברק ועוד איזה בחור מגיעים אלי ואנחנו רוכבים ביחד עד שהבחור מתחיל לגלות סימני תשישות בדמות טעויות ניווט ונפילות מטופשות, אני לוקח פיקוד ואני וברק מתחפפים לו.
ממשיכים קדימה ופוגשים את לוגסי שהוזנק עשר דקות לפנינו.
הייתה לו תקלה בדלק והוא נאלץ לשפוך את כולו. עכשיו אנחנו שלושה אופנועים, על שני מיכלים, צריכים להגיע לקו הסיום.
רוכבים ביחד בטונדרה היוונית בגובה רב, קריר ושאריות שלג סביבנו.
מתקדמים טוב לאורך הסטייג' עד שבקטע מוגבל מהירות, בתוך כפר על שביל בטון, אני מחליט לבדוק אם יש לי כנפיים.
שניה של חוסר תשומת לב ואני מרגיש רק לרגע כמו סופר מן ואח"כ נוחת בתוך ערימת שיחים וזבל.
שיפוע תלול שלא מאפשר עמידה, אני מתפלא שנעצרנו ולא המשכנו להתדרדר לנצח.
יש כעשרה מטר לעלות בחזרה לציר והשיפוע קשה. מנסים לבד ולא מצליחים, המקומיים מביאים כבל ומכריזים על תחילת מבצע "משוך בגזר".
המבצע מסתיים בהצלחה, הגזר נשלף ואנחנו חוזרים לתנועה.

מבצע "משוך בגזר"

מבצע "משוך בגזר"

עוצרים להעביר שוב דלק לנדב. אני וברק מתחילים גם להיות גבוליים בדלק ומצמצמים טווחים כדי שנשים לב לראשון שנתקע בלי דלק.
מסיימים את הסטייג' ומתחילים קישור ארוך כשאין לנו מושג אם נצליח להגיע לתחנת הדלק, אנחנו רוכבים בשיא העדינות כדי לשמור על צריכת דלק נמוכה.
לברק נגמר הדלק בדיוק בכניסה לתחנה, נכנסים ומגלים שהתחנה סגורה. ברק הופך את האופנוע, מוצא עוד 100 מיליליטר ושלושתינו מגיעים על אדים לתחנה אחרת שסגורה גם היא בסוף תודה לאל לשלישית פתוחה.
מגיעים לסרוויס, טיפול זריז לגברת, חוטפים משהו ורצים להזנקה לסטייג' השני.
הסטייג' השני כבר היה יותר זורם, לא פגשתי לא את ברק ולא את נדב ולקחתי איתי איזה טרמפיסט שהיה מאוד מרוצה מהמעלית לגן עדן שאירגנתי לו בעודי עושה את כל הסטייג' בלי קלאץ בכלל. (אח"כ גילינו שהייתה נזילת שמן מהחיבור של הידית)
מסיים את הסטייג' שמח וטוב לב, מגיע ברק, אנחנו נחים קצת ויוצאים לחפש את הדרך של 90 ק"מ בחזרה הביתה.
בדרך גם מתחיל טיפטוף מעצבן שמכאיב בפנים ואני מרגיש שאני בדרך לעמוד בעוד יום מבחן לכמה אני מוכן לסבול כדי להנות.
היה כיף.[embedplusvideo height="356" width="450" editlink="http://bit.ly/1jNBYml" standard="http://www.youtube.com/v/Fn8BZrNa560?fs=1&vq=hd720" vars="ytid=Fn8BZrNa560&width=450&height=356&start=&stop=&rs=w&hd=1&autoplay=0&react=1&chapters=&notes=" id="ep8039" /]

The short URL of the present article is: https://www.dirtrider.org.il/NY8El

0 thoughts on “ראלי יוון 2014 – היום החמישי”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Related Posts

אופנוע שטח

Fuckup Nights Tel Aviv Yafo – Doron Winter

כשאתה בתוך החלום שלך מכוון כולו להגשימו, דווקא אז שווה להאט רגע להיות רגיש וקשוב לעצמך ולסביבתך כי יתכן שהדהירה המהירה להגשמה היא זו שבסוף תמנע ממך להגיע.

אופנוע שטח

Hellas Rally 2019 – הכנות אחרונות

אז אתמול בבוקר כאמור, התחלתי את היום באמצע הלילה וניצלתי את הזמן לעדכון קצר. מה שקרה אח"כ הוא שירדנו לאכול ארוחת בוקר, ובשעה שמונה וחצי בערך יצאנו לדרך של כ 350 ק"מ לקרפיניסי. הגענו לביוואק Read more…

אופנוע שטח

Hellas Rally 2019 – הדרך

פחות מחודש עבר, עוד לא הספקתי לעכל עד תומה את ההרפתקאה במרוקו והנה נולדה לה אחת חדשה. דיון עם אחינועם בהמתנה לטיסה על ההבדל בין לחץ להתרגשות זרק אותי להלאס 13. שם למדתי על ההבדל Read more…