The short URL of the present article is: https://www.dirtrider.org.il/kkc1b

אפתח בפתיחה שכבר הפכה למנטרה :
היום הזה התחיל מאוד מאוד מוקדם.
הסטטיסטיקאי הראשי של המשלחת, לוחם הראלי הותיק, היועמ"ש בנאי, טוען שזוהי תופעה ידועה בקרב רוכבי ראלי, כנראה שבלוטת האדרנלין מאבדת קשר עם המוח ועשה סמטוחה. בשורה התחתונה זה מוסיף עוד בעיה והיא מחסור חמור בשעות שינה.
היום השני המשיך את מגמת סיומו המאוחר של היום הראשון וטפו, טפו, טפו, חמסה, שום, בצל, שחי, שפם, מפשעה מרפי הלך להציק למישהו אחר.
היום התחיל בקטע קישור לא קצר לתוך ההרים שהסתיים די גבוה באיזה כפר נטוש.

ראלי יוון 2013 - סיום קטע קישור 1 יום שני

ראלי יוון 2013 – סיום קטע קישור 1 יום שני

אחריו התחיל קטע תחרותי ארוך ומסוכן גבוה בהרים.
מכיוון שאין שם מקום לשום טעות או תקלה, בחרתי את הטקטיקה הנבונה ביותר : בחרתי בחיים.
כבר עפתי אי אלו פעמים בחיי מפגיעה במהירות גבוהה של הקדמי בתוך סיבוב באבן גדולה, לא מוי כיף בכלל, סנריו כזה שם משמעותו בלתת בתלמה ולואיז רק בלי כוונה 🙁
ראלי יוון 2013 - קטע תחרותי 1 יום שני

ראלי יוון 2013 – קטע תחרותי 1 יום שני

רכבתי שקול, נתתי כשיכולתי, לא לקחתי סיכונים, גמרתי את הסטייג' בשעתיים וטיפה שזה לא כמו החוליגינים האלבנים שיש להם כנפי מילוט (או ככה לפחות הם חושבים), אבל מכובד בהחלט.
קישור ארוך בחזרה לאזורנו, כדי לעשות את הקטע התחרותי של אתמול, אבל הפוך.
ראלי יוון 2013 - קטע קישור 2 יום שני

ראלי יוון 2013 – קטע קישור 2 יום שני


עיכוב בשל עבודות על הציר משכיב את כל המירוץ על השביל כאילו היינו טירונים שקיבלו חמש דקות הפסקה, אני לא פיספסתי שניה ותפסתי שנ"ץ עד שגלעד הסוציופט הגיע והחליט שאין לי זכות לישון באמצע היום אם הוא ער.
אחרי המתנה ארוכה ההזנקה החלה, קטע עם מקטעי ניווט קצרים שאתמול האכיל אותי קקי, עבר היום כחמאה, בזכות ספר הדרך החדש (תודה אבי) ובעיקר בזכות שינוי שיטת העבודה שלי מראלי של זקנות (מדידה של המרחק הכולל) לראלי של רוצחות (מדידה של המקטעים).
רכבתי טוב, ובסיום הסטייג' הזה קיבלתי את המחמאה הכי גדולה שיכולתי לקבל מבחור מקבוצת מירוצים אנגלית. הוא אמר :
I rode after you because it looked like you know where you are going
טוב, אם כבר מתעלקים עלי, זה סימן שאפשר להתחיל לנסות גם לרכב ולהרים את הראש קצת.
יום קשה עם כ 300 ק"מ הסתיים טוב.
עוד ארבעה כאלו למניאק.

The short URL of the present article is: https://www.dirtrider.org.il/kkc1b

5 thoughts on “סיכום היום השני בראלי יוון”

עופר · 23/04/2013 at 06:09

היי. זה ממש קורה ,אתה משתתף בראלי . אני שמח שאתה שקול וזהיר .
תמשיך ככה . שנה הבאה בירושלים הבנויה .

אגב איך ניר מסתדר.? הבנתי מעופריקו שנשבר לא ה"שולחן " של ה GPS.

עופר

    דורון · 23/04/2013 at 17:15

    לא תאמין אם אגיד לך שלא פגשתי אותם בכלל ? אנחנו נקרעים פה ברמות של טירונות ולא ראיתי אותם מאז שהגענו…
    כנראה שעופריקו יותר מעודכן ממני

אמא · 23/04/2013 at 07:20

כיף לקרוא אותך. אני גאה בך.

מהתמונות אני רק מתארת את הנופים הנגלים לעיניך.

בהצלחה ובכיף גם היום
אמא

פטי · 23/04/2013 at 15:34

כל הכבוד , יפה שאתה עוד מוצא זמן לעדכן אותנו ,כיף לקרוא , בהצלחה בהמשך..

    דורון · 23/04/2013 at 17:17

    האמת שאני עושה את זה בשביל עצמי.
    אח"כ אני לא אזכור כלום…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Related Posts

אופנוע שטח

Fuckup Nights Tel Aviv Yafo – Doron Winter

כשאתה בתוך החלום שלך מכוון כולו להגשימו, דווקא אז שווה להאט רגע להיות רגיש וקשוב לעצמך ולסביבתך כי יתכן שהדהירה המהירה להגשמה היא זו שבסוף תמנע ממך להגיע.

אופנוע שטח

Hellas Rally 2019 – הכנות אחרונות

אז אתמול בבוקר כאמור, התחלתי את היום באמצע הלילה וניצלתי את הזמן לעדכון קצר. מה שקרה אח"כ הוא שירדנו לאכול ארוחת בוקר, ובשעה שמונה וחצי בערך יצאנו לדרך של כ 350 ק"מ לקרפיניסי. הגענו לביוואק Read more…

אופנוע שטח

Hellas Rally 2019 – הדרך

פחות מחודש עבר, עוד לא הספקתי לעכל עד תומה את ההרפתקאה במרוקו והנה נולדה לה אחת חדשה. דיון עם אחינועם בהמתנה לטיסה על ההבדל בין לחץ להתרגשות זרק אותי להלאס 13. שם למדתי על ההבדל Read more…